Contact our staff for help!

Klantenservice

Flowers.nl en  onze Fleurop bloemisten handelen uw bestelling met de grootste zorg af. Heeft u hierover vragen? Mail dan naar sales@flowers.nl  Ook suggesties en opmerkingen zijn van harte welkom.

Met uw opmerkingen kunnen wij onze dienstverlening namelijk verbeteren!

Bestelling niet naar wens verlopen?
Het kan onverhoopt voor komen dat (de verzending van) uw bloemen groet niet naar wens is verlopen. Dan vernemen wij dat graag zo spoedig mogelijk. (binnen 1 week na levering)

Stuur ons de volgende info:

Geleverd product
Houd er rekening mee dat bloemen een natuurproduct zijn; het afgeleverde boeket kan i.v.m. seizoens invloeden afwijken van de foto in onze online bloemenwinkel.

Recht van retour.
Boeketten Bloemen en planten en arrangementen zijn levende producten en deze zijn speciaal voor u samengesteld, Hierdoor heeft u geen recht van retour op deze producten.

Bezorg moment
Wat betreft het bezorg moment geldt dat bij bestelling voor 13.00 uur, het boeket dezelfde dag wordt geleverd (met uitzondering van zon- en feestdagen). Een bezorg tijdstip kunnen wij echter niet garanderen.

Garantie op kwaliteit
Fleurop bloemisten geven 7 dagen vaasgarantie. Heeft u klachten omtrent kwaliteit van de bloemen neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. uw klacht ontvangen wij graag binnen redelijke termijn (1 week).

Klacht doorgeven
U kunt uw klachten bericht naar ons mailen, per brief sturen, doorbellen (zie onderstaand contact gegevens).

Ordernummer bijvoegen
Om u goed van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij u om altijd het ordernummer van uw bestelling in uw bericht op te nemen / bij de hand te houden.

Reactie termijn
Flowers.nl streeft ernaar om snel, en uiterlijk binnen drie dagen na ontvangst, een reactie te geven op uw (klachten)bericht.

Contact gegevens:
A&A Artistics BV
Grietsestraat 41
6901 GS Zevenaar
T +31 (0)85 27 32 330
E info@Flowers.nl
I www.Flowers.nl
KvK-nummer 09064491
Btw-nummer NL 806395965B01