(Ma-Vr vóór 13:00, Za vóór 12:00) besteld, dezelfde dag nog bezorgd* - Klanten geven ons een 9,9 - 7 dagen versgarantie
Op al onze leveringen de Algemene voorwaarden van het Webshop keurmerk van toepassing, daarnaast zijn ook onze aanvullende voorwaarden van toepassing.
Alle informatie welke nodig is om uw order te kunnen uitvoeren, word vertrouwelijk behandeld, en wordt behandeld zoals is beschreven in ons Privacy statement. Neemt u gerust contact met ons op voor al uw vragen en of suggesties. Wij bedanken u voor uw vertrouwen.
De aanvullende voorwaarden van A&A Artistics BV | Flowers.nl zijn gebaseerd op de Algemene Voorwaarden van de Stichting Webshop Keurmerk, zoals bepaald in artikel 19 van de algemene voorwaarden. Deze voorwaarden zijn van kracht sinds 1 november 2013.
Vanwege de bederfelijke aard van onze producten is het herroepingsrecht uitgesloten. Het is bovendien standaard niet mogelijk een foto te verstrekken van het bezorgde of te bezorgen boeket, conform artikel 8.2.d. van de Algemene Voorwaarden.
Alle prijzen, specificaties en afmetingen vermeld op de website of in de orderbevestiging zijn onder voorbehoud van typefouten.
Een bestelling is definitief geplaatst nadat:
U ontvangt een bevestigingsmail met een ordernummer op het door u ingevulde e-mailadres.
Door het plaatsen van een bestelling gaat de koper akkoord met het volgende bezorgbeleid.
Onze bloemisten zijn duurzaam gecertificeerd en bezorgen bestellingen volgens de meest efficiënte bezorgroutes. Hierdoor is het niet mogelijk voor de bloemist of bezorger om vooraf contact op te nemen met de ontvanger of op een specifiek tijdstip te leveren.
Als de ontvanger niet thuis is op het moment van bezorging en niet reageert op de deurbel, zal de bloemist/bezorger proberen de bestelling bij een buur af te geven. Als dit ook niet mogelijk is, wordt de bestelling teruggebracht naar de bloemenwinkel.
In beide gevallen laat de bloemist/bezorger altijd een bericht achter in de brievenbus van de ontvanger, met daarin de contactgegevens van de bloemist. De ontvanger wordt vriendelijk verzocht zelf contact op te nemen met de bloemist om een nieuwe bezorgafspraak te maken of de bestelling op te halen.
Door het plaatsen van een bestelling gaat de koper ermee akkoord dat de bloemist de bestelling bij een buur kan afleveren als de ontvanger niet thuis is. De ontvanger is vervolgens zelf verantwoordelijk voor het ophalen van de bestelling bij de buur.
Als bezorging bij een buur niet mogelijk is, dient de ontvanger de bestelling op te halen bij de bloemist of de aangewezen afhaallocatie van de pakketdienst.
Om een efficiënte bezorging voor alle klanten te garanderen, kan de bloemist/bezorger geen telefonisch contact opnemen met de ontvanger tijdens de bezorgronde.
De koper is volledig verantwoordelijk voor het correct opgeven van het juiste bezorgadres en e-mailadres.
In Nederland is het niet gebruikelijk dat ontvangers tekenen voor ontvangst van bloemen. Door een bestelling te plaatsen, gaat de koper ermee akkoord dat voor de levering van de bestelling geen handtekening vereist is. Zelfs als een creditcardmaatschappij om een handtekening vraagt als bewijs van levering, erkent de koper dat dit geen vereiste is voor de bezorging.
Voor bezorgingen aan ziekenhuizen, bedrijven, instellingen, opvanglocaties of campings is het niet mogelijk om de bestelling persoonlijk aan de ontvanger te overhandigen. In deze gevallen wordt de bestelling bij de receptie afgeleverd, die verdere distributie of contact met de ontvanger regelt.
Tijdens drukke periodes kunnen bestellingen in de avonduren of, in sommige gevallen, de volgende dag worden geleverd.
Onze Track & Trace-service is een gratis extra dienst, hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Voor bepaalde cadeauartikelen worden alle producten doorgaans gezamenlijk geleverd, mits de bestelling 3-5 dagen van tevoren is geplaatst. Als de bestelling later wordt geplaatst of als er onvoorziene logistieke omstandigheden zijn, kan het voorkomen dat producten afzonderlijk en op een later moment via een pakketdienst worden geleverd.
De koper erkent dat een vertraagde levering geen recht geeft op annulering, volledige terugbetaling of gedeeltelijke terugbetaling van de bestelling.
Om de versheid van uw boeket te garanderen, kunnen bloemen worden vervangen door vergelijkbare bloemen van gelijke of hogere waarde. De vaas kan afwijken van de afbeelding door beperkte beschikbaarheid.
Voor boeketten van één soort, zoals rozen, doen wij ons best hetzelfde type bloem te leveren. Indien dit niet mogelijk is, wordt een andere kleur vervangen.
U kunt wijzigingen doorgeven zolang de bestelling nog niet is verwerkt. Wijzigingen kunnen via ons contactformulier worden ingediend.
Annuleren is mogelijk tot 24 uur voor de afleverdatum. Hiervoor worden 20% annuleringskosten (minimaal €10,00) in rekening gebracht. Na bezorgpogingen is annuleren niet meer mogelijk.
A&A Artistics BV is niet aansprakelijk bij overmacht, waaronder omstandigheden die buiten onze controle vallen, zoals werkstakingen of extreme weersomstandigheden.
Klachten dienen binnen 14 dagen na de bezorgdatum schriftelijk te worden ingediend via ons klachtenprotocol. Bij kwaliteitsklachten vragen wij u het boeket te tonen bij de leverende bloemist.
Wij bieden een 7-daagse versgarantie op al onze bloemen. Garantie vervalt als het product anders wordt gebruikt dan normaal.
Bestellingen kunnen worden betaald via iDeal, PayPal of creditcard.
Het privacybeleid van Flowers.nl is beschikbaar op de privacy statement-pagina.
Alle inhoud, zoals teksten, foto’s en grafisch materiaal, zijn eigendom van A&A Artistics BV en beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Gebruik zonder schriftelijke toestemming is verboden.