Mededeling omtrent de bezorging van bloemen en de maatregelen die wij nemen.

Mededelingen

In navolging op de huidige ontwikkelingen en richtlijnen rondom het corona-virus nemen onze Fleurop bloemisten maatregelen om gezondheidsrisico’s te beperken.

Order aantallen zijn momenteel hoger dan in een normale periode bij onze bloemisten. Wij vragen uw begrip!

1. Als ik online een boeket voor vandaag bestel, worden de bloemen ook vandaag bezorgd?

Vooralsnog is het gewoon mogelijk bloemen online te bestellen en onze Fleurop bloemisten zullen het bezorgen. Wel nemen we enkele maatregelen met het bezorgen van boeketten. Bestel je een boeket voor 13:00 uur dan wordt het boeket vandaag nog bezorgd (van Maandag-Zaterdag). Vanwege de drukte is het helaas niet mogelijk om een bezorg moment te kiezen  Door deze enorme drukte kan u bestelling later op de dag of het begin van de avond bezorgd worden.(n.v.t. voor bloemen voor begrafenis of uitvaart).

2. Welke maatregelen neemt  de Fleurop bloemist om bloemen veilig te bezorgen? 

Wij bezorgen de boeketten vanaf heden contactloos. Bezorgers zullen het boeket bij aflevering voor de deur neerzetten en aanbellen. Om tot een correcte levering te komen vragen wij bij het plaatsen van een bestelling het telefoonnummer van de ontvanger in te vullen, zodat contact gelegd kan worden over het moment van bezorgen. Bezorgmomenten zoals voor en na de middag kunnen momenteel niet worden gegarandeerd (m.u.v. bloemen voor een begrafenis of uitvaart).


3. Zijn alle soorten bloemen en boeketten nog beschikbaar? 

Momenteel is de inkoop prijs van bloemen erg hoog. Vanwege het Coronavirus en de gevolgen hiervan voor de beschikbaarheid van bloemen, kan het assortiment afwijken van hetgeen je van ons gewend bent. Bloemisten zullen daardoor af en toe andere materialen moeten gebruiken, dan er is getoond in de boeketten op onze website. Het aanbod verschilt dagelijks en is daardoor ook zeer lastig actueel te houden. Wel zal de bloemist de kleurstelling en de stijl van de getoonde boeketten waarborgen.

 

4. Zijn cadeau artikelen ook nog steeds leverbaar?

Ja, deze zijn nog steeds leverbaar echter in verband met het COVID-19 Coronavirus is het drukker dan normaal bij de verwerking van postpakketten door PostNL. Hierdoor is het mogelijk dat de levering van Fruitmanden, Champagne, Whiskey, Chocolade truffels en Rituals cadeau sets vertraging op loopt.