De bestelling is door ons ontvangen maar nog niet verzonden. Dit is de gebruikelijke status nadat de betaling door ons is ontvangen en verwerkt is verwerkt in ons ordersysteem. Joiw bestelling wordt tijdens kantoor uren vrijwel doorgezet naar de bloemist.
De bestelling is dus nog niet fysiek verzonden
Op de dag van levering, zodra onze bloemist de bestelling gereed heeft gemaakt voor verzending, krijg je een statusmelding met de aanduiding "Verzonden." Dit betekent dat de bestelling klaar staat om opgehaald te worden door de chauffeur en dat deze binnenkort onderweg is met je bestelling.
Zodra de bestelling is bezorgd op het afleveradres of bij een buur, krijg je een nieuwe notificatie met de status "Afgeleverd." Als de bezorger de bestelling bij de buren heeft achtergelaten vanwege afwezigheid op het opgegeven adres, zal er altijd een bericht achtergelaten worden op het aangegeven bezorgadres.
Indien zowel de ontvangers op het bezorgadres als hun buren niet aanwezig zijn of niet reageren, zal de bezorger de bestelling retourneren naar de winkel. In dat geval krijg je de bezorgstatus "NIET GELUKT," en er wordt op het bezorgadres een bericht achtergelaten met instructies voor de ontvanger.
De status "vertraagd" geeft aan dat er een vertraging is opgetreden in het leveringsproces van een bestelling. Dit kan verschillende redenen hebben, zoals onverwachte logistieke problemen, weersomstandigheden, of andere factoren die de normale leveringsplanning verstoren. Het betekent dat de verwachte levertijd niet wordt gehaald zoals aanvankelijk was gepland.
In dergelijke gevallen proberen wij je altijd tijdig op de hoogte te brengen van de aard en oorzaak van de vertraging. Het is belangrijk op te merken dat dergelijke vertragingen helaas plaatsvinden buiten onze controle en daarom hebben we geen invloed op de specifieke omstandigheden die tot de vertraging hebben geleid. Wij doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en je te informeren over eventuele veranderingen in de verwachte leverdatum.