Heb je hierover vragen? Mail dan naar onze klantenservice. Ook suggesties en opmerkingen zijn altijd van harte welkom. Met jouw opmerkingen kunnen wij onze dienstverlening namelijk verbeteren!
Lees ook even ook even onze mededelingen pagina!
Het kan onverhoopt voor komen dat (de verzending van) jouw bloemen groet niet naar wens is verlopen. Dan vernemen wij dat graag zo spoedig mogelijk. (uiterlijk binnen 1 week na levering)
2 Foto's van het geleverde product, ordernummer, omschrijving van klacht.
Houd er rekening mee dat bloemen een natuurproduct zijn; het afgeleverde boeket kan i.v.m. seizoens- beschikbaarheid invloeden afwijken van de foto in onze online bloemenwinkel.
Boeketten, Bloemen, planten en arrangementen zijn levende producten en deze zijn speciaal voor jouw samengesteld, Hierdoor heb je geen recht van retour op deze producten.
Wat betreft het bezorg moment geldt dat bij bestelling voor 13.00 uur, het boeket dezelfde dag wordt geleverd (met uitzondering van de waddenieilanden en de bezorging zon- en feestdagen). Een bezorg tijdstip kunnen wij echter niet garanderen.
Fleurop bloemisten geven 7 dagen vaasgarantie. Heb je klachten omtrent kwaliteit van de bloemen neem bij constatering direct contact met ons of de lokale fleurop bloemist op. Jouw klacht ontvangen wij graag binnen redelijke termijn (1 week).
Je kunt een klacht rechtstreeks plaatsen via ons klachten formulier.
Om je goed van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij je om altijd het ordernummer van jouw bestelling in het bericht op te nemen / bij de hand te houden.
Flowers.nl streeft ernaar om snel, en uiterlijk binnen drie dagen na ontvangst, een reactie te geven op jouw (klacht)bericht.
Herroepings formulier voor overige producten