De Fleurop-bloemist garandeert een mooie en verse bos bloemen voor 7 dagen, mits de bloemen goed verzorgd worden. Bloemen zijn een natuurproduct, waardoor de kwaliteit soms kan tegenvallen.
Mocht je niet tevreden zijn over de kwaliteit van het boeket, neem dan als eerste contact op met de bloemist die het boeket heeft bezorgd. De contactgegevens van de bloemist staan vermeld op het garantielabel dat bij het boeket is meegeleverd.
Kom je er met de bloemist niet uit? Laat ons dit dan binnen 7 dagen na ontvangst weten met een aantoonbare reactie. Bij een eventuele klacht ontvangen wij graag drie duidelijke foto's van het geleverde boeket:
Bovenzijde van het boeket
Zijkant van het boeket
Stelen van de bloemen
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt daarnaast een fabrieksgarantie. Onze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie
Jammer dat je een artikel/ artikelen terug wilt sturen. Onze retour voorwaarden vind je hieronder:
Helaas is het niet mogelijk om een boeket naar ons of de bloemist retour te sturen. Op bloemen is namelijk het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid hiervan.
Voor de Fleurop Bloemenbon geldt het herroepingsrecht van 14 dagen totdat je de bon verzilverd hebt.
De Fleurop cadeauartikelen, zoals knuffels, vazen, wijn, Prosecco kun je wel naar ons retourneren. Wij hanteren hiervoor een retourtermijn van 14 dagen, zonder opgave van redenen. Deze bedenktermijn gaat lopen op de dag nadat alle artikelen uit de bestelling bezorgd zijn. Bestel je een week voor het bezorgmoment, dan geldt de retourtermijn vanaf het moment dat de bezorging heeft plaatsgevonden.
Hiervoor geldt dat:
Het artikel moet nog in originele verpakking zitten / ongebruikt zijn. Mocht je hier vragen over hebben. Neem dan contact op met onze klantenservice: 085-2732330 (geen extra kosten) of wecare@flowers.nl.
Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Je kan ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt.
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg zijn van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen.
De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.
Als je merkt dat de bloemen bij aankomst beschadigd zijn, neem dan eerst contact op met de bloemist die het boeket heeft bezorgd. De contactgegevens van de bloemist vind je op het garantielabel dat bij het boeket is meegeleverd.
Mocht je er met de bloemist niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice en stuur duidelijke foto's van de beschadigde bloemen. Wij zullen de situatie beoordelen en indien nodig een passende oplossing aanbieden, zoals het opnieuw bezorgen van onbeschadigde bloemen.
Als je ontdekt dat de verkeerde bloemen of een verkeerd boeket zijn bezorgd, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice en verstrek alle relevante details. Wij zullen de kwestie onderzoeken en stappen ondernemen om de juiste bloemen te bezorgen.
Als de bloemen te laat lijken te zijn voor een speciale gelegenheid, raden we je aan eerst te controleren of er een berichtje in de brievenbus van de ontvanger is achtergelaten of dat je wellicht een e-mail hebt ontvangen met een melding van vertraging. Als er geen dergelijk bericht is, neem dan contact op met onze klantenservice om de reden voor de vertraging te achterhalen. Vraag indien nodig om restitutie of een korting voor de vertraagde levering. Wij staan klaar om je te helpen bij eventuele bezorgingsproblemen.
Als extra's zoals kaarten, vazen of linten ontbreken of van slechte kwaliteit zijn, kun je contact opnemen met onze klantenservice en om correctie vragen, zoals het opnieuw bezorgen van ontbrekende items of een passende vergoeding. Het is belangrijk op te merken dat producten zoals taarten, fruitmanden, exclusieve bonbons, flessen Champagne of sterke drank en Home Spa giftsets vaak afzonderlijk worden bezorgd door de parcel bezorgdienst, zoals PostNL, DHL, DPD of UPS. In dergelijke gevallen kunnen er aparte leveringstijden en instructies van toepassing zijn. We zullen je graag voorzien van de benodigde informatie voor deze specifieke producten.